Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

ISRAEL 2019 TARAMUL RELIGIILOR Primavara/Toamna 2019 pachet 6 zile plecare din Bucuresti zbor Tarom



Va rugam sa alegeti o data de plecare pentru a vedea disponibilitatea locurilor si a tarifelor.

Descriere

Destinatie: Israel

Durata: 5 nopti

Plecari: 27 septembrie


Servicii incluse: 5 nopti hotel 3*superior/4* cu DEMIPENSIUNE, din care 4 nopti la Bethlehem si 1 noapte la Nazareth sau Tiberias Transferuri si transportul cu autocar 3* cu aer conditionat; asezarea in autocar se face incepand cu randul 2 de scaune, dupa lista inscrierilor in ordine cronologica; Vizitele si intrarile mentionate in program, a caror ordine poate fi modificata in functie de anumite situatii speciale Transport avion TAROM Otopeni–Tel Aviv-retur. Bagaj de cala de 23 kg de persoana si de cabina 10 kg de persoana; Taxele de aeroport 170 €/persoana (pot suferi modificari pana la data plecarii in functie de evolutia pretului petrolului); BONUS! Asigurarea storno si medicala pentru orice varsta tip COCKTAIL TRAVEL PROTECTION; BONUS! Transport auto intern, la cerere in rezervari, NUMAI in momentul efectuarii rezervarii si in limita disponibilitatii; BONUS! Bacsisuri pentru serviciile soferului si ghidului local; Asistenta turistica in limba romana pe toata perioada sejurului, formata din insotitor de grup si ghid local;
Servicii neincluse:
• Tururi si vizite incluse ce ating toate punctele importante ale Israelului: Ein Karem, Iordan- locul Botezului, Marea Moarta, Ierusalim – pe urmele Mantuitorului, Bethlehem, Campul Pastorilor, Muntele Tabor, Ierihon, Nazareth, Marea Galileei, Muntele Sion, Haifa si Israelul modern Tel Aviv – Orasul Primaverii si Jaffa, cu intrarile incluse • Asistenta insotitor de limba romana si ghid local autorizat pe toata perioada excursiei • BONUS – transfer auto intern la aeroportul Otopeni, numai cu cerere in rezervare • BONUS - bacsis inclus pentru sofer autocar si ghidul local • BONUS - asigurare Cocktail Travel Protection indiferent de varsta Descriere Program
Ziua 1 – Bucuresti –  Tel Aviv –    Haifa – Muntele Tabor - Nazareth    Ora 04.45 intalnire cu insotitorul de grup la Aeroportul Otopeni. Ora 07.45 decolare spre Tel Aviv, cu zbor TAROM RO155. Sosire in Tel Aviv, aeroportul Ben Gurion la ora 10.20. Pornim spre Nordul tarii. Facem primul popas la Haifa, al treilea oras ca marime al Israelului si port la Marea Mediterana, aflat intr-un golf la poalele Muntelui Carmel. Turul panoramic include numeroase puncte de atractie, intre care amintim: Centrul Mondial al cultului Baha’i, cu Templul si Gradinile Suspendate, Grota lui Ilie Tezviteanul la Stella Maris, Manastirea Ordinului Carmelitelor. Plecam si urcam apoi pe Muntele Tabor – inchinare la biserica unde s-a petrecut Schimbarea la Fata a Mantuitorului. Ne indreptam catre Satul Caana la biserica ridicata pe locul unde Iisus a facut primul miracol al transformarii apei in vin. Vizitam Biserica Ortodoxa Sf. Gavril  din Nazaret - orasul in care Maica Domnului a primit vestea nasterii Pruncului Sfant. Cina si cazare Nazareth, hotel 3*+/4*. Ziua 2 –  Nazareth - Marea Galileei - Bethlehem Mic dejun. Dimineata devreme plecare spre Marea Galileei. Deplasare spre Capernaum – unde vizitam Sinagoga, ruinele satului vechi de peste 2000 de ani si casa Sf. Petru. Vizita la Tabgha la locul inmultirii painii si pestilor. Vizitarea Bisericii de pe Muntele Fericirilor. Optional (12 usd/persoana) plimbare pe Marea Galileei cu o copie a corabiilor de pe vremea lui Iisus si  dejun la un restaurant din zona, unde se va servi Pestele Sfantul Petru (pret suplimentar dejun 25 USD/pers.). Seara, plecare la Bethlehem pentru cina si cazare hotel 3*+/4*. Ziua 3 – Bethlehem – locul sfant al Nasterii Domnului - Optional Sf.Sava Mic dejun. Vizita inclusa in Bethlehem – se viziteaza Biserica Ortodoxa ridicata pe locul unde s-a nascut Domnul Iisus Hristos, locul ieslei si Biserica Catolica Sfanta Ecaterina, Manastirea Sfantul Theodosie si Biserica Campul Pastorilor. Optional, vizita in Desertul Iudeei la Manastirea Sfantul Sava (transportul cu microbuze 12 usd/pers). Cina si cazare Bethlehem hotel 3*+/4*. Ziua 4 – Bethlehem - Ierusalim – Muntele Maslinilor – Muntele Sion – Drumul Crucii Mic dejun. Dimineata vizita pe Muntele Maslinilor incepe la Manastirea Ortodoxa Rusa Eleona a Inaltarii si la Biserica Aflarii Capului Sf. Ioan Botezatorul;  coboram apoi pe Muntele Maslinilor pana la Biserica Tatal Nostru – unde Iisus i-a invatat pe apostoli cum sa se roage si la Biserica Dominus Flevit, unde Mantuitorul a plans prevestind caderea Ierusalimului; vizitam apoi Gradina Getsimani, Biserica Natiunilor si Biserica Ortodoxa ce adaposteste Mormantul Maicii Domnului. La pranz, urcam pe Muntele Sionului la Foisorul Cinei celei de Taina, Mormantul Regelui David, Biserica Adormirea Maicii Domnului-Catolica si Zidul Plangerii. Dupa amiaza intram in Cetatea Ierusalimului si parcurgem pe jos Via Dolorosa cu cele 14 opriri ale lui Iisus de pe Drumul Crucii, culminand cu Biserica Invierii, Mormantul Sfant, Golgota, Piatra Miruirii. Cina si cazare Bethlehem Hotel 3*+/4*. Ziua 5 –  Bethlehem – Raul Iordan – Ierihon – Marea Moarta Mic dejun. Pentru inceput poposim la Raul Iordan, la locul original al Botezului Mantuitorului, pentru a primi binecuvantarea cu apa raului sfant; vizita in Ierihon la Biserica Dudul lui Zaheu si la Asezamantul Romanesc. Popas la un magazin de unde se pot achizitiona cele mai gustoase curmale. Optional, Masa de pranz la Qumra,n intr-un restaurant local (pret 25 usd/persoana). Dupa amiaza timp liber pentru relaxare la Marea Moarta – se pot testa si cumpara creme cu minerale extrase din Marea Moarta si se poate face baie in apa cu cel mai mare grad de salinitate din lume (daca este temperatura potrivita). Intoarcere la Bethlehem. Cina si cazare Bethlehem Hotel 3*+/4*. Ziua 6 – Bethlehem - Ein Karem – Tel Aviv – Bucuresti Mic dejun. Se elibereaza camerele si se pleaca spre Ein Karem - patria Sf. Ioan Botezatorul, la Biserica nasterii Sfantului.  Plecare spre Tel Aviv pentru un scurt tur de oras panoramic si plimbare pe malul Marii Mediterane in Jaffa – in cartierul vechi al orasului la Podul Dorintelor si la Biserica Franciscana Sf Petru. Seara, transfer la aeroport pentru zborul spre Bucuresti RO154 la ora 23.30.  Ziua 7 – Bucuresti  Aterizare la Bucuresti la ora 02.15.

Conditii de realizare a grupului
GRUP MINIMUM 35 PERSOANE. Pentru un grup mai mic de 35 pax pretul se recalculeaza sau excursia se reprogrameaza. Recalcularea pretului se va face cu 15-21 zile inaintea plecarii.  Se percep urmatoarele diferente: intre 30-34 de persoane se achita supliment de 25 €/persoana, intre 25-29 persoane platitoare se va achita supliment de 35 €/persoana. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul maxim rezervat, pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.

Descriere Hoteluri
•    BETHLEHEM – Hotel Saint Michael 4* www.saintmichaelhotel.com sau similar; •    NAZARETH – Hotel Rimonim 3*SUP www.rimonimhotels.com/nazareth-hotels, Golden Crown sau similar Sau TIBERIAS – Hotel Restal 4* www.restal.co.il sau similar


ATENTIE! Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, pe langa informatiile precontractuale din descrierea programului, agentia de turism organizatoare si agentia de turism intermediara trebuie sa furnizeze calatorului si: FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie, care trebuie semnat de calator si se descarca AICI.   Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.   Oferta detaliata si Formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante. Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Inscriere
Inscrierea pe acest program se poate face cu pana la 16 zile inaintea plecarii.

Informatii despre sejur
Informatiile detaliate despre Sejur vor fi inmanate turistilor inainte de plecare si vor cuprinde urmatoarele puncte: -    Detalii partener extern – nume, persoana de contact, telefon; -    Detalii reprezentant Cocktail Holidays la destinatie – nume, telefon; -    Detalii Reprezentant Cocktail Holidays in aeroport Romania – nume, telefon; -    Orar de zbor actualizat (daca este cazul) ATENTIE! Pe destinatia Israel, din motive obiective si de Securitate, este posibila schimbarea ordinii de vizitarea a obiectivelor!

Asigurari
Pachetele de servicii organizate de Cocktail Holidays includ: 1.    Asigurare medicala si storno Cocktail Travel Protection 2.    Asigurare privind protectia in caz de insolventa a agentiei de turism organizatoare, emisa de Omniasig Vienna Insurance Group S.A, cu seria I nr.51703, valabila pana in data de 31.12.2019. *Aceasta asigurare este valabila doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.

Mijloace de transport
ATENTIE! Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor. In cazul pachetelor de servicii care cuprind si transportul cu avionul (zbor de linie in acest caz), agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare de eventualele modificari ale orelor de plecare si de sosire. Daca transportatorul este vinovat de aceste decalaje, va acorda asistenta turistilor conform Regulamentului EC 261 din 2004 al Parlamentului European. Prima zi si ultima zi din sejur nu sunt considerate zile turistice fiind zile de transport.  Orele de plecare si sosire sunt informative, ele pot fi modificate de transportator cu un aviz prealabil, chiar si dupa emiterea biletului de avion. Prezentarea la aeroport se face la ora comunicata in programul pe zile, iar la check-in cu 2-3 ore inainte de ora imbarcarii, functie de regulile companiei aeriene! Prezentarea biletului de avion este obligatorie! Bagajele permise pentru calatorie: 23 kg bagaj de cala si max. 10 kg bagaj de mana pentru fiecare pasager. Copiii care au loc in avion au dreptul la bagaje de cala. Infantul nu are loc in avion si nu are dreptul la bagaj! Fiecare membru al familiei are dreptul la un bagaj de maxim 23 kg/piesa si nu se admite cumularea greutatii bagajelor per familie!.Excedentul de bagaj se achita direct in aeroport. Distribuirea locurilor in avion se face la check-in sau direct de catre compania aeriana, la emiterea biletului, functie de regulile de grup ale fiecarei companii aeriene.

Servicii ghid/ conducator de grup
Cocktail Holidays asigura un conducator de grup pe perioada circuitului, vorbitor de limba romana si ghid local specializat si atestat. Conducatorul de grup va supraveghea ca toate serviciile sa fie conforme cu programul prezentat la inscriere. In cazul in care exista elemente neconforme fata de programul cumparat, conducatorul de grup trebuie sa depuna toate eforturile pentru a remedia problemele la fata locului.

Informatii utile
•    Trebuie sa te prezinti in Aeroport la intalnirea cu insotitorul de grup, cu 2 ore si jumatate inainte de ora anuntata a decolarii avionului! Prezentarea biletului de avion la imbarcare este obligatorie! Bagajele permise pentru calatorie – bagaj de cala 23 kg si max. 10 kg bagaj de mana pentru fiecare pasager. •    Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea, orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare; •    Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei la ora 12:00); •    Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea pat poate fi in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea. •    Unii hotelierii solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex.mini bar/frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului; •    Toate unitatile de cazare,precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta; •    Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. •    Important! Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.

Protectia datelor personale
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc.) se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.

Date generale despre documentele de calatorie
•    Asigura-te ca ai actele de identitate valabile pentru toata familia sau grupul de prieteni! Conform legislatiei in vigoare, infantii si copii pana la 14 ani calatoresc DOAR CU PASAPORT!!! •    Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile! •    Cetatenii romani pot intra pe teritoriul Israelului în scopuri turistice nu au nevoie de viză de intrare pentru o şedere de maximum 90 zile, într-un interval de şase luni. Paşaportul trebuie să fie valabil cel puţin 6 luni de la data prevăzută pentru intrarea în Israel. Utilizarea pașaportului temporar poate fi un motiv de interzicere a accesului pe teritoriul statului. Recomandăm cetățenilor români evitarea prezentării acestui tip de document la intrarea în Israel •    Pasapoartele diplomatice/ de serviciu - turistii trebuie sa obtina viza necesara deplasarii personal de la Ambasada din Bucuresti! •    Cetateni straini trebuie sa  intrebe personal la ambasada din Bucuresti, care sunt procedurile personalizate pentru fiecare nationalitate in parte; Oferim suportul pentru detalii; •    Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aibe un set de documente pentru a trece frontiera. a.    Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este present in deplasare; b.    Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces. c.    Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezente la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort. d.    Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic. Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro. Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu permite turistului sa paraseasca teritoriul Romaniei sau a nu acorda intrarea pe teritoriul statului unde se face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

Bine de Stiut!
•    este necesara imbracamintea decenta si incaltamintea comoda, sport, pentru a evita alunecarea; •    pentru efectuarea platilor, folositi Euro sau dolari SUA, acestia urmand sa-i schimbati in moneda locala SEKEL. La aeroport sau la hotel schimbati o suma minima, urmand ca schimbul sa-l efectuati la casa de schimb sau banci; •    sfarsitul de saptamana este vineri si sambata, conform religiei iudaice, iar duminica este prima zi a saptamanii; •    orasul Bethlehem este parte a teritoriului Autoritatii Palestiniene si fiecare trecere din Ierusalim in Bethlehem si invers se supune controlului de securitate; •    la plecarea din Israel, pe Aeroportul Ben Gurion din Tel Aviv, se face un control strict atat al persoanelor, cat si al bagajelor, motiv pentru care se efectueaza prezentarea la formalitatile de imbarcare cu cel putin 3h inaintea decolarii. Atentie! Bagajele de cala nu se incuie la plecarea din Israel.

Eventuale evolutii ale pretului
Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea  taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare. Aceste reduceri sunt limitate pentru o anumita perioada timp si pentru un anumit numar de locuri. Promotia poate fi intrerupta inainte de terminarea perioadei de valabilitate fara obligatia din partea organizatorului de a anunta epuizarea locurilor puse in vanzare. In acelasi timp agentia organizatoare nu are obligatia de a reduce pretul conform promotiei, pentru clientii care au achizitionat anterior acelasi pachet, dar la un pret mai mare.

Politica de anulare si penalizari
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetul de servicii si nu se incadreaza in nici una dintre clauzele acoperite de asigurarea Cocktail Travel Protection sunt urmatoarele: -    20% din pretul final - renuntarea se face incepand de la confirmarea serviciilor pana cel putin cu 50zile inainte de inceperea sejururlui; -    50% din pretul final - renuntarea se face in intervalul 49zile – 31zile inainte de data inceperii sejurului; -    80% din pretul final - renuntarea se face in intervalul 30zile – 15zile inainte de data inceperii sejurului; -    100% din pretul final - renuntarea se face cu 14 zile inainte de plecare in sejur sau neprezentare;

Modalitate plata
In cazul pachetelor din oferta generala - OG, plata se va face dupa cum urmeaza: -    40% - se achita in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii; -    40% - se achita cu 30zile inaintea datei de plecare; -    20% - se achita cu 14zile inaintea datei de plecare In cazul rezervarilor last minute – LM, confirmarea serviciilor se va face doar in baza platii integrale a serviciilor; In cazul rezervarilor cu alte tipuri de reduceri se aplica modalitatea de plata din oferta generala Plata se poate face in lei sau in valuta la cursul de schimb  anuntat de Exim Bank din ziua platii.

Destinatie: Israel

Durata: 5 nopti

Plecari: 27 septembrie


Servicii incluse: 5 nopti hotel 3*superior/4* cu DEMIPENSIUNE, din care 4 nopti la Bethlehem si 1 noapte la Nazareth sau Tiberias Transferuri si transportul cu autocar 3* cu aer conditionat; asezarea in autocar se face incepand cu randul 2 de scaune, dupa lista inscrierilor in ordine cronologica; Vizitele si intrarile mentionate in program, a caror ordine poate fi modificata in functie de anumite situatii speciale Transport avion TAROM Otopeni–Tel Aviv-retur. Bagaj de cala de 23 kg de persoana si de cabina 10 kg de persoana; Taxele de aeroport 170 €/persoana (pot suferi modificari pana la data plecarii in functie de evolutia pretului petrolului); BONUS! Asigurarea storno si medicala pentru orice varsta tip COCKTAIL TRAVEL PROTECTION; BONUS! Transport auto intern, la cerere in rezervari, NUMAI in momentul efectuarii rezervarii si in limita disponibilitatii; BONUS! Bacsisuri pentru serviciile soferului si ghidului local; Asistenta turistica in limba romana pe toata perioada sejurului, formata din insotitor de grup si ghid local;
Servicii neincluse:
• Tururi si vizite incluse ce ating toate punctele importante ale Israelului: Ein Karem, Iordan- locul Botezului, Marea Moarta, Ierusalim – pe urmele Mantuitorului, Bethlehem, Campul Pastorilor, Muntele Tabor, Ierihon, Nazareth, Marea Galileei, Muntele Sion, Haifa si Israelul modern Tel Aviv – Orasul Primaverii si Jaffa, cu intrarile incluse • Asistenta insotitor de limba romana si ghid local autorizat pe toata perioada excursiei • BONUS – transfer auto intern la aeroportul Otopeni, numai cu cerere in rezervare • BONUS - bacsis inclus pentru sofer autocar si ghidul local • BONUS - asigurare Cocktail Travel Protection indiferent de varsta Descriere Program
Ziua 1 – Bucuresti –  Tel Aviv –    Haifa – Muntele Tabor - Nazareth    Ora 04.45 intalnire cu insotitorul de grup la Aeroportul Otopeni. Ora 07.45 decolare spre Tel Aviv, cu zbor TAROM RO155. Sosire in Tel Aviv, aeroportul Ben Gurion la ora 10.20. Pornim spre Nordul tarii. Facem primul popas la Haifa, al treilea oras ca marime al Israelului si port la Marea Mediterana, aflat intr-un golf la poalele Muntelui Carmel. Turul panoramic include numeroase puncte de atractie, intre care amintim: Centrul Mondial al cultului Baha’i, cu Templul si Gradinile Suspendate, Grota lui Ilie Tezviteanul la Stella Maris, Manastirea Ordinului Carmelitelor. Plecam si urcam apoi pe Muntele Tabor – inchinare la biserica unde s-a petrecut Schimbarea la Fata a Mantuitorului. Ne indreptam catre Satul Caana la biserica ridicata pe locul unde Iisus a facut primul miracol al transformarii apei in vin. Vizitam Biserica Ortodoxa Sf. Gavril  din Nazaret - orasul in care Maica Domnului a primit vestea nasterii Pruncului Sfant. Cina si cazare Nazareth, hotel 3*+/4*. Ziua 2 –  Nazareth - Marea Galileei - Bethlehem Mic dejun. Dimineata devreme plecare spre Marea Galileei. Deplasare spre Capernaum – unde vizitam Sinagoga, ruinele satului vechi de peste 2000 de ani si casa Sf. Petru. Vizita la Tabgha la locul inmultirii painii si pestilor. Vizitarea Bisericii de pe Muntele Fericirilor. Optional (12 usd/persoana) plimbare pe Marea Galileei cu o copie a corabiilor de pe vremea lui Iisus si  dejun la un restaurant din zona, unde se va servi Pestele Sfantul Petru (pret suplimentar dejun 25 USD/pers.). Seara, plecare la Bethlehem pentru cina si cazare hotel 3*+/4*. Ziua 3 – Bethlehem – locul sfant al Nasterii Domnului - Optional Sf.Sava Mic dejun. Vizita inclusa in Bethlehem – se viziteaza Biserica Ortodoxa ridicata pe locul unde s-a nascut Domnul Iisus Hristos, locul ieslei si Biserica Catolica Sfanta Ecaterina, Manastirea Sfantul Theodosie si Biserica Campul Pastorilor. Optional, vizita in Desertul Iudeei la Manastirea Sfantul Sava (transportul cu microbuze 12 usd/pers). Cina si cazare Bethlehem hotel 3*+/4*. Ziua 4 – Bethlehem - Ierusalim – Muntele Maslinilor – Muntele Sion – Drumul Crucii Mic dejun. Dimineata vizita pe Muntele Maslinilor incepe la Manastirea Ortodoxa Rusa Eleona a Inaltarii si la Biserica Aflarii Capului Sf. Ioan Botezatorul;  coboram apoi pe Muntele Maslinilor pana la Biserica Tatal Nostru – unde Iisus i-a invatat pe apostoli cum sa se roage si la Biserica Dominus Flevit, unde Mantuitorul a plans prevestind caderea Ierusalimului; vizitam apoi Gradina Getsimani, Biserica Natiunilor si Biserica Ortodoxa ce adaposteste Mormantul Maicii Domnului. La pranz, urcam pe Muntele Sionului la Foisorul Cinei celei de Taina, Mormantul Regelui David, Biserica Adormirea Maicii Domnului-Catolica si Zidul Plangerii. Dupa amiaza intram in Cetatea Ierusalimului si parcurgem pe jos Via Dolorosa cu cele 14 opriri ale lui Iisus de pe Drumul Crucii, culminand cu Biserica Invierii, Mormantul Sfant, Golgota, Piatra Miruirii. Cina si cazare Bethlehem Hotel 3*+/4*. Ziua 5 –  Bethlehem – Raul Iordan – Ierihon – Marea Moarta Mic dejun. Pentru inceput poposim la Raul Iordan, la locul original al Botezului Mantuitorului, pentru a primi binecuvantarea cu apa raului sfant; vizita in Ierihon la Biserica Dudul lui Zaheu si la Asezamantul Romanesc. Popas la un magazin de unde se pot achizitiona cele mai gustoase curmale. Optional, Masa de pranz la Qumra,n intr-un restaurant local (pret 25 usd/persoana). Dupa amiaza timp liber pentru relaxare la Marea Moarta – se pot testa si cumpara creme cu minerale extrase din Marea Moarta si se poate face baie in apa cu cel mai mare grad de salinitate din lume (daca este temperatura potrivita). Intoarcere la Bethlehem. Cina si cazare Bethlehem Hotel 3*+/4*. Ziua 6 – Bethlehem - Ein Karem – Tel Aviv – Bucuresti Mic dejun. Se elibereaza camerele si se pleaca spre Ein Karem - patria Sf. Ioan Botezatorul, la Biserica nasterii Sfantului.  Plecare spre Tel Aviv pentru un scurt tur de oras panoramic si plimbare pe malul Marii Mediterane in Jaffa – in cartierul vechi al orasului la Podul Dorintelor si la Biserica Franciscana Sf Petru. Seara, transfer la aeroport pentru zborul spre Bucuresti RO154 la ora 23.30.  Ziua 7 – Bucuresti  Aterizare la Bucuresti la ora 02.15.

Conditii de realizare a grupului
GRUP MINIMUM 35 PERSOANE. Pentru un grup mai mic de 35 pax pretul se recalculeaza sau excursia se reprogrameaza. Recalcularea pretului se va face cu 15-21 zile inaintea plecarii.  Se percep urmatoarele diferente: intre 30-34 de persoane se achita supliment de 25 €/persoana, intre 25-29 persoane platitoare se va achita supliment de 35 €/persoana. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul maxim rezervat, pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.

Descriere Hoteluri
•    BETHLEHEM – Hotel Saint Michael 4* www.saintmichaelhotel.com sau similar; •    NAZARETH – Hotel Rimonim 3*SUP www.rimonimhotels.com/nazareth-hotels, Golden Crown sau similar Sau TIBERIAS – Hotel Restal 4* www.restal.co.il sau similar


ATENTIE! Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, pe langa informatiile precontractuale din descrierea programului, agentia de turism organizatoare si agentia de turism intermediara trebuie sa furnizeze calatorului si: FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie, care trebuie semnat de calator si se descarca AICI.   Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.   Oferta detaliata si Formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante. Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Inscriere
Inscrierea pe acest program se poate face cu pana la 16 zile inaintea plecarii.

Informatii despre sejur
Informatiile detaliate despre Sejur vor fi inmanate turistilor inainte de plecare si vor cuprinde urmatoarele puncte: -    Detalii partener extern – nume, persoana de contact, telefon; -    Detalii reprezentant Cocktail Holidays la destinatie – nume, telefon; -    Detalii Reprezentant Cocktail Holidays in aeroport Romania – nume, telefon; -    Orar de zbor actualizat (daca este cazul) ATENTIE! Pe destinatia Israel, din motive obiective si de Securitate, este posibila schimbarea ordinii de vizitarea a obiectivelor!

Asigurari
Pachetele de servicii organizate de Cocktail Holidays includ: 1.    Asigurare medicala si storno Cocktail Travel Protection 2.    Asigurare privind protectia in caz de insolventa a agentiei de turism organizatoare, emisa de Omniasig Vienna Insurance Group S.A, cu seria I nr.51703, valabila pana in data de 31.12.2019. *Aceasta asigurare este valabila doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.

Mijloace de transport
ATENTIE! Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor. In cazul pachetelor de servicii care cuprind si transportul cu avionul (zbor de linie in acest caz), agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare de eventualele modificari ale orelor de plecare si de sosire. Daca transportatorul este vinovat de aceste decalaje, va acorda asistenta turistilor conform Regulamentului EC 261 din 2004 al Parlamentului European. Prima zi si ultima zi din sejur nu sunt considerate zile turistice fiind zile de transport.  Orele de plecare si sosire sunt informative, ele pot fi modificate de transportator cu un aviz prealabil, chiar si dupa emiterea biletului de avion. Prezentarea la aeroport se face la ora comunicata in programul pe zile, iar la check-in cu 2-3 ore inainte de ora imbarcarii, functie de regulile companiei aeriene! Prezentarea biletului de avion este obligatorie! Bagajele permise pentru calatorie: 23 kg bagaj de cala si max. 10 kg bagaj de mana pentru fiecare pasager. Copiii care au loc in avion au dreptul la bagaje de cala. Infantul nu are loc in avion si nu are dreptul la bagaj! Fiecare membru al familiei are dreptul la un bagaj de maxim 23 kg/piesa si nu se admite cumularea greutatii bagajelor per familie!.Excedentul de bagaj se achita direct in aeroport. Distribuirea locurilor in avion se face la check-in sau direct de catre compania aeriana, la emiterea biletului, functie de regulile de grup ale fiecarei companii aeriene.

Servicii ghid/ conducator de grup
Cocktail Holidays asigura un conducator de grup pe perioada circuitului, vorbitor de limba romana si ghid local specializat si atestat. Conducatorul de grup va supraveghea ca toate serviciile sa fie conforme cu programul prezentat la inscriere. In cazul in care exista elemente neconforme fata de programul cumparat, conducatorul de grup trebuie sa depuna toate eforturile pentru a remedia problemele la fata locului.

Informatii utile
•    Trebuie sa te prezinti in Aeroport la intalnirea cu insotitorul de grup, cu 2 ore si jumatate inainte de ora anuntata a decolarii avionului! Prezentarea biletului de avion la imbarcare este obligatorie! Bagajele permise pentru calatorie – bagaj de cala 23 kg si max. 10 kg bagaj de mana pentru fiecare pasager. •    Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea, orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare; •    Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei la ora 12:00); •    Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea pat poate fi in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea. •    Unii hotelierii solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex.mini bar/frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului; •    Toate unitatile de cazare,precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta; •    Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. •    Important! Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.

Protectia datelor personale
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc.) se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.

Date generale despre documentele de calatorie
•    Asigura-te ca ai actele de identitate valabile pentru toata familia sau grupul de prieteni! Conform legislatiei in vigoare, infantii si copii pana la 14 ani calatoresc DOAR CU PASAPORT!!! •    Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile! •    Cetatenii romani pot intra pe teritoriul Israelului în scopuri turistice nu au nevoie de viză de intrare pentru o şedere de maximum 90 zile, într-un interval de şase luni. Paşaportul trebuie să fie valabil cel puţin 6 luni de la data prevăzută pentru intrarea în Israel. Utilizarea pașaportului temporar poate fi un motiv de interzicere a accesului pe teritoriul statului. Recomandăm cetățenilor români evitarea prezentării acestui tip de document la intrarea în Israel •    Pasapoartele diplomatice/ de serviciu - turistii trebuie sa obtina viza necesara deplasarii personal de la Ambasada din Bucuresti! •    Cetateni straini trebuie sa  intrebe personal la ambasada din Bucuresti, care sunt procedurile personalizate pentru fiecare nationalitate in parte; Oferim suportul pentru detalii; •    Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aibe un set de documente pentru a trece frontiera. a.    Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este present in deplasare; b.    Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces. c.    Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezente la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort. d.    Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic. Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro. Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu permite turistului sa paraseasca teritoriul Romaniei sau a nu acorda intrarea pe teritoriul statului unde se face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

Bine de Stiut!
•    este necesara imbracamintea decenta si incaltamintea comoda, sport, pentru a evita alunecarea; •    pentru efectuarea platilor, folositi Euro sau dolari SUA, acestia urmand sa-i schimbati in moneda locala SEKEL. La aeroport sau la hotel schimbati o suma minima, urmand ca schimbul sa-l efectuati la casa de schimb sau banci; •    sfarsitul de saptamana este vineri si sambata, conform religiei iudaice, iar duminica este prima zi a saptamanii; •    orasul Bethlehem este parte a teritoriului Autoritatii Palestiniene si fiecare trecere din Ierusalim in Bethlehem si invers se supune controlului de securitate; •    la plecarea din Israel, pe Aeroportul Ben Gurion din Tel Aviv, se face un control strict atat al persoanelor, cat si al bagajelor, motiv pentru care se efectueaza prezentarea la formalitatile de imbarcare cu cel putin 3h inaintea decolarii. Atentie! Bagajele de cala nu se incuie la plecarea din Israel.

Eventuale evolutii ale pretului
Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea  taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare. Aceste reduceri sunt limitate pentru o anumita perioada timp si pentru un anumit numar de locuri. Promotia poate fi intrerupta inainte de terminarea perioadei de valabilitate fara obligatia din partea organizatorului de a anunta epuizarea locurilor puse in vanzare. In acelasi timp agentia organizatoare nu are obligatia de a reduce pretul conform promotiei, pentru clientii care au achizitionat anterior acelasi pachet, dar la un pret mai mare.

Politica de anulare si penalizari
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetul de servicii si nu se incadreaza in nici una dintre clauzele acoperite de asigurarea Cocktail Travel Protection sunt urmatoarele: -    20% din pretul final - renuntarea se face incepand de la confirmarea serviciilor pana cel putin cu 50zile inainte de inceperea sejururlui; -    50% din pretul final - renuntarea se face in intervalul 49zile – 31zile inainte de data inceperii sejurului; -    80% din pretul final - renuntarea se face in intervalul 30zile – 15zile inainte de data inceperii sejurului; -    100% din pretul final - renuntarea se face cu 14 zile inainte de plecare in sejur sau neprezentare;

Modalitate plata
In cazul pachetelor din oferta generala - OG, plata se va face dupa cum urmeaza: -    40% - se achita in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii; -    40% - se achita cu 30zile inaintea datei de plecare; -    20% - se achita cu 14zile inaintea datei de plecare In cazul rezervarilor last minute – LM, confirmarea serviciilor se va face doar in baza platii integrale a serviciilor; In cazul rezervarilor cu alte tipuri de reduceri se aplica modalitatea de plata din oferta generala Plata se poate face in lei sau in valuta la cursul de schimb  anuntat de Exim Bank din ziua platii.