Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

COSTA BRAVA 2022 - Oferta Speciala - Hotel 4* - PENSIUNE COMPLETA (vin si apa)


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere

• 7 nopti de cazare la Hotel 4* cu PENSIUNE COMPLETA in Costa Brava • BONUS! apa si vin la mesele principale • Transfer – Aeroport – Hotel – Aeroport • Un bagaj de cala 23kg pentru fiecare persoana si 10 kg bagaj de cabina • Asistenta turistica • Asigurare Medicala si STORNO Cocktail Travel Protection, optionala, subventionata de Cocktail Holidays, la tarif special (10€/persoana) • Facilitarea testului PCR, la clinica acreditata, la tarif preferential pentru turistii Cocktail Holidays

Descriere Hoteluri

Hoteluri folosite pentru acest program*:
•    Hotel TOP CALELLA PALACE **** Calella
•    Hotel MERCURY **** Santa Susanna
•    alt hotel 4* din lantul HTop Hotels - Costa Brava

*(cu titlu informativ, hotelul poate fi modificat, fara ca acest lucru sa afecteze oferta generala – hotel 4*, pensiune completa - HOTELUL NU SE POATE ALEGE. Acesta va fi anuntat in saptamana dinaintea plecarii, impreuna cu informarea si biletul de avion de grup)

Conditii de realizare a grupului

GRUP MINIM 10 PERSOANE. Pentru un grup mai mic de 10 pax, pretul se recalculeaza sau excursia se reprogrameaza. Recalcularea pretului se va face cel mai tarziu cu 10 zile inaintea plecarii.  De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii.Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Modalitate plata si penalizari

In cazul pachetelor din oferta generala - OG, plata se va face dupa cum urmeaza:
-    40% - se plateste imediat dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii;
-    40% - se plateste cu 30zile inaintea datei de plecare;
-    20% - se plateste cu 21zile inaintea datei de plecare
In cazul rezervarilor last minute – LM, confirmarea serviciilor se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
In cazul rezervarilor cu alte tipuri de reduceri se aplica modalitatea de plata din oferta generala

Plata se poate face in lei sau in valuta la cursul de schimb anuntat de Exim Bank din ziua platii.

Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetul de servicii sunt urmatoarele:
-    20% din pretul final - renuntarea se face incepand de la confirmarea serviciilor pana cel putin cu 50 zile inainte de inceperea sejururlui;
-    50% din pretul final - renuntarea se face in intervalul 49zile – 31zile inainte de data inceperii sejurului;
-    80% din pretul final - renuntarea se face in intervalul 30zile – 21zile inainte de data inceperii sejurului;
-    100% din pretul final - renuntarea se face cu mai putin de 20 zile inainte de plecare in sejur sau neprezentare;

Informatii Utile

•    Trebuie sa va prezentati la aeroport cu 3 ore inainte de ora anuntata a decolarii avionului! Prezentarea biletului de avion la imbarcare este obligatorie! Bagajele permise pentru calatorie – bagaj de cala 23 kg si max. 10 kg bagaj de mana pentru fiecare pasager (POSETA sau RUCSAC, dimensiune 40 x 30 x 20 cm,  NU TROLLER,!)
•    Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea, orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;
•    Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
•    Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare
•    Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea pat poate fi in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
•    Unii hotelierii solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex.mini bar/frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
•    Toate unitatile de cazare,precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
•    Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
•    Important! Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.

Mijloace de transport

ATENTIE! Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
In cazul pachetelor de servicii care cuprind si transportul cu avionul (zbor regulat sau zbor charter), agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare de eventualele modificari ale orelor de plecare si de sosire. Daca transportatorul este vinovat de aceste decalaje va acorda asistenta turistilor conform Regulamentului EC 261 din 2004 al Parlamentului European. Prima zi si ultima zi din sejur sunt destinate deplasarii catre/de la destinatie.
Orele de plecare si sosire sunt informative, ele pot fi modificate de transportator cu un aviz prealabil, iar agentia organizatoare nu poate fi trasa la raspundere pentru eventualele modificari.
Asezarea in microbuz/autocar la destinatie se face de catre insotitiorul de grup, pe baza listei cu ordinea inscrierii la program, incepand cu randul 2 de scaune din mijlocul de transport. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup sau ghidului local.

Asigurari

 Prezentul pachet de servicii include:
-Asigurare privind protectia in caz de insolventa a agentiei de turism organizatoare, Polita Seria I56592 – valabila pana la 02.01.2023  (emisa de Societatea OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP S.A.)

Optional, va recomandam sa incheiati asigurarea medicala si storno, Cocktail Travel Protection (fara limita de varsta, fara fransiza, exceptie riscurile asociate imbolnavirii cu Covid -19). Asigurarea se poate achizitiona optional, la tarif subventionat Cocktail Holidays (10 €/persoana)
 

Informatii despre sejur

Informatiile detaliate despre sejur vor fi inmanate turistilor inainte de plecare si vor cuprinde urmatoarele puncte:
-    Detalii reprezentant Cocktail Holidays pe parcursul excursiei – nume, telefon;
-    Orar de zbor actualizat;

Informatii referitoare la Covid-19

• Atentie! In situatia continuarii epidemiei de COVID 19, pot intervenii modificari ale conditiilor de calatorie, in sensul schimbarii datei de plecare sau a unor conditii strict administrative locale in tara sau la destinatie, conditii impuse independent de vointa organizatorului programului turistic.
• Informatii referitoare la Covid 19 – conditii de calatorie informative, cu actualizare pe site www.mae.ro – Spania

Eventuale evolutii ale pretului

Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi.
Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea  taxelor de survol, etc.
In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere.
Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare. Aceste reduceri sunt limitate pentru o anumita perioada timp si pentru un anumit numar de locuri. Promotia poate fi intrerupta inainte de terminarea perioadei de valabilitate fara obligatia din partea organizatorului de a anunta epuizarea locurilor puse in vanzare.
In acelasi timp agentia organizatoare nu are obligatia de a reduce pretul conform promotiei, pentru clientii care au achizitionat anterior acelasi pachet, dar la un pret mai mare.

Date generale despre documentele de calatorie

Spania – tara membra a Comunitatii Europene, cetatenii romani calatoresc cu CI sau Pasaport romanesc valabil cel putin 6 luni de la data incetarii calatoriei.
•    Asigura-te ca ai actele de identitate valabile pentru toata familia sau grupul de prieteni! Conform legislatiei in vigoare, infantii si copii pana la 14 ani calatoresc DOAR CU PASAPORT !!!
•    Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!
1.    Pasapoartele diplomatice/ de serviciu - turistii trebuie sa obtina detalii referitoare la deplasare personal de la Ambasada din Bucuresti!
2.    Cetateni straini – trebuie sa intrebe personal la ambasadele din Bucuresti, care sunt procedurile personalizate pentru fiecare nationalitate in parte; Oferim suportul pentru detalii;
Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aibe un set de documente pentru a trece frontiera.
a.    Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
b.    Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
c.    Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezente la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
d.    Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa nu-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

Protectia datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client sunt solicitate de furnizorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc.), iar noi trebuie sa le colectam si sa le transmitem mai departe pentru buna functionare si finalizarea serviciilor turistice.

Informatii Standard

ATENTIE! Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.

Oferta detaliata si Formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.