Organizare evenimente corporate în București


Cu o experiență de peste un deceniu, HH Travel & Events îți oferă garanția unor evenimente profesionale, puse la dispozitie de o echipă de specialiști în domeniu, consultanță de specialitate și soluții complete pentru: organizare team building, organizare conferințe, organizare seminarii și traininguri, organizare petreceri corporate, organizare Gala Awards.


De ce să alegi HHTravel&Events pentru organizare evenimente în București?

Anual, organizăm peste 100 de evenimente business, atât în țară, cât și în străinătate. Spre deosebire de alte agenții, expertiza noastră și în domeniul turismului le oferă clienților noștri posibilități unice pentru a organiza evenimente inedite, cu un raport calitate-preț excelent. Vă punem la dispoziție toată logistica necesară și furnizăm management profesionist, de la schița de început a evenimentului, până la feedback-ul participanților.

Organizarea evenimentelor coporate este foarte importantă pentru un business. În funcție de tipul evenimentului, reușești să comunici și să-ți aduci mai aproape publicurile implicate în succesul afacerii tale. Prin evenimentele pe care le organizăm noi, reușim să punem în valoare atuurile business-ului și să-i consolidăm imaginea.

De exemplu, organizarea de team buildinguri, precum și organizarea de petreceri corporate, te ajută să comunici  mai ușor cu angajații, să-i înțelegi și chiar să-i fidelizezi. Acest tip de evenimente intră pe lista beneficiilor pe care le are angajatul ca parte a afacerii tale, pe lângă salariul său lunar. Simțindu-se apreciat și valorificat pentru ceea ce face, angajatul tău se va simți mai atașat de serviciul său și de activitatea pe care o întreprinde. De asemenea, va învăța să colaboreze mai eficient cu colegii săi și să formeze, împreună, un nucleu unit. Iar aceste lucruri nu sunt decât avantaje care îți vor ajuta afacerea să crească pe zi ce trece.

Conferințele de presă sunt o cale eficientă de a comunica cu mass media și cu celelate publicuri ale tale (consumatori, furnizori, competitori etc.). Este important ca, în organizarea unor conferințe, să se țină seama de anumite aspecte, conduite și protocoale specifice în colaborarea cu presa. De aceea, apelează întotdeuna la profesioniști, atunci când îți dorești o conferință de presă de succes.

„Evenimentele seamană mai mult cu o producție live. Iar rolul meu este cel de producător. Trebuie să asigur condițiile propice pentru transmiterea mesajului. Rolul meu este să salvez costuri, rolul meu este să acord suport, rolul meu este să vin cu soluții ca aceasta producție live să fie premiată ca la Oscar.” Carmen Padure - Event Manager HH Travel & Events

Plănuiești un eveniment nou? 
Ne poti contacta direct  la numarul de telefon 0787552462 sau prin e-mail la corporate@hashastravel.ro, iar noi iti trimitem oferta completă. Și nu uita: „chiar dacă este vorba de team buildinguri, conferințe sau petreceri, livrăm momente excepționale. Rezultate. Pasiune”. Mădălina Păcuraru - General Manager HH Travel & Events


SOURCE AND TAGS


Articole asemanatoare